حفاظ شاخ گوزنی

احتمالا تاکنون منازل زیادی را دیده اید که برای محافظت از حریم خود، بالای دیوارهایشان از حفاظ استفاده کرده اند. این حفاظ ها جلوی ورود افراد غریبه مثل سارقان به داخل حیاط و حریم زندگی شما را می گیرند و باعث بیشتر شدن امنیت می شوند. این حفاظ ها انواع و شکل های مختلفی دارند که یکی از آن ها حفاظ شاخ گوزنی است. حفاظ شاخ گوزنی همان طور که از نام آن پیداست، از شکل شاخ های گوزن که به زیبایی در هم تنیده شده اند الهام گرفته شده است. این حفاظ ها شاخه ی تیزی دارند که می توانند امنیت را به شکل بسیار مناسبی تامین کنند. در ادامه ی این مقاله در خصوص ابعاد مختلف این حفاظ صحبت می کنیم.

حفاظ شاخ گوزنی
ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی

این نوع حفاظ از میلگردهای نوک تیز و در هم تنیده ساخته می شود و به دلیل استحکام و ایمنی بالای خود، یکی از پرکاربردترین انواع حفاظ در ایران است.
ویژگی های حفاظ شاخ گوزنی عبارتند از:
مواد اولیه: حفاظ شاخ گوزنی از میلگردهای آهنی با کیفیت بالا ساخته می شود. این میلگردها در برابر عوامل طبیعی مانند رطوبت، زنگ زدگی و خوردگی مقاوم هستند.
طراحی: حفاظ شاخ گوزنی در طرح های متنوعی تولید می شود. این طرح ها می توانند ساده یا پیچیده باشند و با توجه به سلیقه و نیاز مشتریان انتخاب می شوند. طرح های ساده تر معمولاً از میلگردهای کمتری استفاده می کنند و قیمت پایین تری دارند. طرح های پیچیده تر از میلگردهای بیشتری استفاده می کنند و امنیت بالاتری دارند.
رنگ آمیزی: حفاظ شاخ گوزنی معمولاً به رنگ مشکی، سفید یا استیل رنگ آمیزی می شود. این رنگ ها باعث زیبایی و دوام بیشتر حفاظ می شوند. با این حال رنگ این حفاظ سلیقه‌ای است و می توانید رنگ های متنوعی را انتخاب نمایید.

مزایای حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی به نسبت سایر حفاظ ها مزایای زیادی دارد. از آن جمله می توان به زیبایی بیشتر اشاره کرد. اکثر منازل، ویلاها و آپارتمان ها برای محافظت از حیاط و داخل منزل خود، روی دیوارها از حفاظ استفاده می کنند. این حفاظ ها هم ارتفاع را بالا می برد و هم به خاطر تیز بودن، جلوی سارق را برای ورود به منزل می گیرد. مسئله این است که اکثر حفاظ ها مثل سیم خاردار، ظاهر زیبایی ندارند و استفاده از آن ها باعث نازیبا شدن نمای ساختمان می شود. این در حالی است که حفاظ شاخ گوزنی با الهام گیری از طبیعت زیبا، بسیار جذاب تر است.
مزیت دیگر راحت نصب است. برای نصب حفاظ شاخ گوزنی نیازی به این که از وسیله خاصی استفاده کنید یا زمان بسیار زیادی را سپری کنید ندارید، تنها کافی است از متخصصین کمک بگیرید و در کمتر از یک روز این حفاظ را نصب و امنیت را به منزل بیاورید. البته در صورتی که قصد نصب حفاظ در محوطه بزرگی را دارید که ممکن است طول بکشد، زمان آن را از متخصص مربوطه بپرسید. فرایند نصب این حفاظ ها نه تنها سریع است، بلکه نیازی به خراب کردن ساختمان نیز ندارد.
اگر بخواهیم مزیت دیگری برای حفاظ شاخ گوزنی نام ببریم، باید به قیمت مناسب آن اشاره کنیم. قیمت این محصول بسیار ارزان است و می توانید با هزینه ی مناسبی امنیت را به شکلی مناسب به منزل خود بیاورید.

چگونه یک حفاظ شاخ گوزنی خوب انتخاب کنیم؟

برای این که بتوانید یک حفاظ شاخ گوزنی انتخاب کنید که ویژگی های مدنظر شما را داشته باشد، باید به نکات متعددی اشاره کنید. برای مثال جنس حفاظی که انتخاب می کنید باید مناسب باشد. اگر جنس حفاظ خوب نباشد، ممکن است سارق بتواند به سادگی آن ها را تخریب کرده و وارد منزل شود.
نکته ی بعدی ارتفاع حفاظ است. ارتفاع حفاظی که انتخاب می کنید باید بین 70 تا 90 سانتی متر باشد تا افراد مختلف نتوانند از آن عبور کنند. از طرفی ارتفاع این حفاظ ها قابل افزایش نیز هست، اما باید توجه کنید که بلندای آن ها نمای ساختمان را تحت تاثیر قرار ندهد. به جز ارتفاع، تراکم شاخه ها نیز مهم است. ما پیشنهاد می کنیم که تراکم شاخه ها بین 8 الی 12 شاخه باشد.
رنگ و طرحی که برای حفاظ خود انتخاب می کنید نیز اهمیت دارد. باید طرح و رنگی را انتخاب کنید که به نمای ساختمان شما زیبایی بیشتری ببخشد. برای مثال اگر نمای بیرونی ساختمان از رنگ های تیره پیروی می کند، بهتر است رنگ حفاظ شاخ گوزنی خود را نیز به شکلی انتخاب کنید که به آن رنگ شبیه باشد.

حفاظ شاخ گوزنی را از کجا تهیه کنیم؟

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم، مهم است که این محصول را از جایی تهیه کنید که جنس آن به خوبی انتخاب شده باشد. هم چنین فروشنده ای که خرید را برای شما نهایی می کند، باید توان نصب حفاظ را داشته باشد تا زمان شما برای این که فرد متخصص پیدا کنید تلف نشود و هزینه ی بیشتری نیز نکنید. یکی از بهترین مراکز برای خرید این نوع حفاظ در استان تهران، حفاظ پردیس است. حفاظ پردیس می تواند با بیش از ده سال سابقه در تولید و فروش این حفاظ ها، خیال شما را از کیفیت و نصب مناسب حفاظی که تهیه می کنید راحت کند. تنها کافی است با حفاظ پردیس تماس بگیرید تا دیگر نگرانی ای بابت تامین امنیت منزل، ویلا، باغ و حتی مراکز صنعتی و اداری تحت مراقبت خود نداشته باشید.

جمع بندی نکات حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی نوعی حصار زیباست که بالای دیوارهای یک باغ، منزل، محیط اداری و تجاری و هر جایگاه دیگری که مدنظر شماست قرار می گیرد. این حفاظ علاوه بر زیبایی ای که دارد، امنیت محیط را تامین می کند و به افراد سارق اجازه ی ورود به حریم شما را نمی دهند. در این مقاله در خصوص ویژگی ها و مزایای حفاظ شاخ گوزنی صحبت کردیم. در انتها حفاظ پردیس را به عنوان یک مرجع باکیفیت برای خرید و نصب این لوازم در استان تهران به شما عزیزان معرفی نمودیم. امیدواریم مطالب این مقاله به شما در تامین امنیت محیط مدنظر خود به بهترین شکل ممکن کمک کرده باشند.

فهرست
تماس تلفنی پیام واتساپ